STRONA GŁÓWNA / Porcelana / Lubiana / Filiżanka 0,35 l ze spodkiem - Beata / Dorota

Porcelana

PARAMETRY

  • Producent: Lubiana
  • Zalecenia: do mikrofali , do zmywarki
  • Kolor porcelany: biały
  • Fason: Beata , Dorota
  • Produkt: Filiżanka ze spodkiem

Filiżanka 0,35 l ze spodkiem - Beata / Dorota

Lubiana

gwarancja: 12 mies.

aktualizowany: 28.10.2024

 

Cena brutto 21.57 zł

cena netto:
17.54 zł

Podaj ilość:  

DO KOSZYKA

OPIS

Producent: Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA S.A.
Fason: Beata / Dorota
Zdobienie:niedekorowana

Filiżanka: pojemność - 350 ml; wysokość – 8 cm; średnica – 10 cm, ilość – 1 szt.
Spodek: średnica – 17,5 cm, ilość – 1 szt.

O marce:

Lubiana - z Kaszub z porcelaną w świat

 

Lubiana, to firma z ponad 50-letnią tradycją. Specjalizacja firmy to produkcja białej porcelany, tzw. twardej. Ten rodzaj porcelany charakteryzuje się wysoką trwałością szkliwa. Wykazuje większą odporność na uszkodzenia mechaniczne i lepiej duże wahania temperatury. Dzięki tym właściwościom, konkurencyjnym cenom wyroby Lubiany znajdziemy na wyposażeniu restauracji, hoteli, szpitali, zakładów żywienia zbiorowego.

Nie tylko Lubiana S.A.

Dzięki stworzeniu Grupy Porcelanowej Lubiana S.A. firma stała się potentatem na rynku wyrobów porcelanowych w Europie. W skład Grupy wchodzą:

  • Lubiana S.A.
  • Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów"
  • "Chodzież" S.A.

Trzy podmioty tworzące Grupę Porcelanową Lubiana S.A. są w stanie realizować produkcję wielkości 20 000 ton wyrobów rocznie. Historia, tradycje, kontakty pomagają realizować cele produkcji i sprzedaży w Polsce i ponad 40 krajów świata. Wyroby Lubiany S.A. są obecne na rynku od wielu lat. Kilka pokoleń restauratorów, kucharzy, kelnerów spotkało się wielokrotnie z kubkami, szklankami, talerzami, miskami tej firmy. W wielu miejscach są podstawą wyposażenia restauracji i punktów gastronomicznych. Wielką wartością marki jest to, że stała się synonimem jakości, trwałości i praktyczności. Ilość wzorów, kształtów, możliwość realizacji oryginalnych projektów, gwarancja realizowania wybranych asortymentów przez kilka lat, daje obraz solidnej firmy. Współpraca z klientami z branży hotelowo, restauracyjno, cateringowej (HoReCa) owocuje nowymi wzorami, technologiami i rozwiązaniami, które gwarantują rozwój firmy i nowe rynki zbytu.